"De miééért?" reklám - A gyerek tök hülye, nem simán kíváncsi!
Miért van az, hogy a reklámokban az 'apa' mindig egy idióta infantilis lúzer, aki még a saját kölykeinél is bénább, ostobább (és minden körülmények között egy nő gondozására szorul), az 'anya' a tökéletes felnőtt, a bölcs, az okos, az elnéző, az ősanya/ ezoanya/ Földanya (aki már a születése pillanatában felnőtt volt és egy 80 éves tapasztalatával bírt), a 'gyerekek' meg vagy totál hülyék és/vagy gonosz rohadékok, akik az anyjuknak szándékosan koszt, mocskot és rosszat csinálnak, csokival kennek össze minden fehér textíliát, amit csak találnak a lakásban, vagy pólókra-falakra kennek-öntenek szándékosan paradicsom-sár-csoki-egyéb foltokat "anyunak meglepetésként", vagy a papagájra fogják a puding elfogyasztását, miközben az "okos, bölcs" anyjuk boldogan vigyorog és "soha nem cserélné fel" a "legszebb hivatást" semmiért? KI szerint """"aranyos és megmosolyogni való"""" egy idióta lúzer apa meg egy másnak állandóan és szándékosan rosszat csináló gyerek, amivel még anyagi költségeket is okoz a szüleinek (pl. újramosni egy csomó függönyt, ágyneműt drága mosóporral, öblítővel)????
A legújabb baromság a reklámpiacon egy fiúgyerek (Fluimucil), aki nagyon idegesítő vonyítással kérdezgeti állandóan, hogy "de miért?". Értem én, hogy olyasmire akarnak célozni, hogy a gyerek kíváncsi és kérdez, amire a bugyuta felnőttek mosolyogva-nevetve reagálnak, válaszolnak, mert "milyen aranyos és OKOS amikor kérdez!", de azért van egy határ! Mint ebben a reklámban is, amelyben még a saját nevére is rákérdez(ne) az értetlen kölyök, hogy "de miért" Józsikának hívnak?
Vigyázat! Lehet, hogy a gyerek egyáltalán nem "okos, aranyos és kíváncsi", hanem egyszerűen csak TÖK HÜLYE, aki alapdolgokat sem képes felfogni, alapdolgokra sem képes magától rájönni - az életkorának megfelelően!
Gondoljunk csak bele, hogy a ma élő hülye, ostoba, gondolkodni képtelen, becsapható, az iskolában bukdácsoló és a helyesírást 8 év alatt sem elsajátító felnőttek is "kíváncsi, okos, kérdezgető, érdeklődő, kreatív, rajzolgató, stb." gyerekek voltak, és mi lett belőlük?
UPDATE: Úgy látszik, hogy nem csak számomra és a környezetemben élők számára vált idegesítően és vérlázítóan hülyévé a kölyök, és nem csak én meg a környezetemben élők akarják megfojtani egy kanál vízben, hanem már sokan mások is. A reklámozókhoz is eljuthatott az ellenszenves, szellemi fogyatékosnak beállított kölyök iránti gyilkolási vágy egy hulláma, ezért finomítottak rajta valamennyit. Elsőként átszinkronizálták és mérsékelték a hülyegyerek Ábel (még a neve is hülye) hangos, erőszakos "de miért?"-jét, de még ez is túl soknak bizonyult a normális, nem minden kölyök iránt automatikusan elfogult emberek számára, ezért a reklámozók elkészítették önmaguk paródiáját, amelyben csak egyszer kérdezi meg a kölyök, hogy miért, és amire egy kutyus fekszik ki, hogy "na kezdődik!". Nem is lenne rossz. A hülyegyerek megkapja az értetlenkedésére a magáét viccesen, egy kutyától, akire nem lehet haragudni, hogy milyen rossz szülő, amiért a saját kölykét kigúnyolja. De! A másik fő hülyeség - amiről leginkább ez a blog szól -, meg alattomosan bejött a képbe. Nevezetesen egy hülye anyuka, aki persze az egyetlen felnőtt a családban, és az egyetlen cseléd a családban, aki sebezhetetlen, halhatatlan, nem fogja őt a betegség, azaz, szolgalelkű cseléd nők szerint "nem ér rá beteg lenni, mert ki kell szolgálnia a családját, mert rajta kívül nincs más felnőtt a családban, az ura csecsemőként van csak jelen, akivel a legtöbb baj van, és ő ki is akarja szolgálni őket, mert az rohadtul nagy boldogság, ezért nem lehet beteg". Berakták mellé a szokásos, idióta lúzer, életképtelen selejt, szobanövény apukát a poén kedvéért, hadd lássa a nagyvilág, hogy minden nő kivétel nélkül milyen jó cseléd és a vérében van a "gondoskodás", az életető elemük a család kiszolgálása és minél több kiszolgálnivaló tag van körülöttük, ők annál boldogabbak, ez az ő táplálékuk, az egyetlen, amire képesek!!! Ó, agyatlan cseléd, NŐ a neved! Tehát a nő nem beteg, bár mindenki köhög, prüszköl és haldoklik körülötte, ő lazán sétálgat közöttük és osztogatja a Fluimucilt a hülyegyereknek, meg az egyszerre nagy és erős, de valahogy mégis gyenge, gyámoltalan szobanövény pasijának, aki annyira tehetetlen a "halálos" köhögéstől, megfázástól, hogy még egy kanálnyi Fluimucilt sem tud kiönteni magának és bevenni, erejéből csak annyi telik, hogy a kanapén punnyadjon és még inkább elfogadja nagy kegyesen a kiszolgálást a hülye anyuka részéről. A kölyöknél még értem, mert hátha még hülyébb, mint amilyennek mutatja magát és meg találja inni az egész üveg köptetőt, de a pasinál ez már túlzás. Arra vártam, hogy a hülye anyuka még a szájába is teszi a kanalat urának-parancsolójának, és lenyeleti vele, mint egy csecsemővel, de hála az égnek, ez nem következett be! Eddig. De előre szólok, ha lesz ilyen változat is, vagy egy másik hasonló termék reklámjában ez megtörténik, akkor nem csak ide fogom leírni, hogy menjetek a k.... anyátokba, hanem ténylegesen elküldők egy gyalázkodó emailt az illetékeseknek!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------