2019. jún 23.

A 'lánykérés' jelentése igazából

írta: Beverly Kills
A 'lánykérés' jelentése igazából

Röviden ismertetném, hogy valójában mire is kéri a férfi a nőt, amikor "megkéri a kezét / feleségül kéri".

"Ó, drágám! Megvásárolhatlak mindenes ingyencselédemnek, hogy majd éjjel-nappal kiszolgálj engem, elölről-hátulról, orrba-szájba, hason csúszva, térden állva ágyban és asztalnál, amikor csak csettintek? Cserében eltartalak, kitartalak, nem kell dolgoznod, pénzt keresned és anyagilag függetlennek lenned, ha nem akarsz, leélheted az egész életedet a konyhába bezárva, és megkapod a nevemet, mint a tulajdonosodét! Ezentúl a megtisztelő Utcaseprő Istvánné nevet viseled a homlokodra tetoválva, és az anyakönyvvezetőnél hivatalosan is felkerülsz a tulajdoni listámra. Végre leszel VALAKI általam, nem maradsz nagy büdös senki és semmi "

 

És hogyan reagálnak erre az agyhalott nők? Rögtön összefossák magukat, és visítani, ugrálni kezdenek:

 

" Ó, IGEN! IGEN, IGEN!!!!!! Persze, hogy leszek a mindenes cseléded! Ó, istenem, micsoda megtiszteltetés, micsoda KEGY! Zeusz, a világ ura (Utcaseprő Pista), a világ teremtője alászállt az Olimposzról és kegyet gyakorol rajtam, maga mellé emel istennőnek engem, a senki és semmi nőt, és szolgálhatom ŐT életem végéig! Micsoda büszkeség és kitüntetés! Istenem, milyen boldog vagyok, nekem is lesz uram, parancsolóm, gazdám, tulajdonosom és pucolhatom utána a piszkot, etethetem, szolgálhatom, térden csúszhatok előtte, mint a többi Kovácsné! Nem lesz többé anyagi gondom, nem kell dolgoznom! Végre leszek valaki, mint Utcaseprőné, mint Utcaseprő István tulajdona! Büszke lehet rám az egész családom! IGEN, IGEN, IGEN!!!!!!!!!".

 

"Természetesen" ez a jelentéstartalom soha senkinek nem jut az eszébe egyik fél részéről sem, hiszen mindenki számára magától értetődő, természetes, hogy a férfi kegyet gyakorol és vásárol, kitart, a nő meg "automatikusan", a szerelem ellenére, sőt éppen az egyik fő okként a férfi mindenes cselédjévé, alárendeltjévé  válik egy életre.

Esküvő után a két független emberből egyetlen ember keletkezik, a férfi, a nő mindenestől beleolvad a férfiba, a férfi életébe, megszűnik létezni. Csak mint Utcaseprőné, mint a férje tulajdona, cselédje él tovább.

Szólj hozzá

lánykérés