2019. feb 04.

Lilu, mint a "szépség" reklámarca???

írta: Beverly Kills
Lilu, mint a "szépség" reklámarca???

Rossmann reklám

      Félreértés ne essék, nekem nem Lilu korával van bajom, mert fogalmam sincs hány éves, hanem a kinézetével.

    Lilu hatvanévesnek látszik, főleg a tengerpartos reklámfilmben, amelyben nem is ismertem fel. Hetekig törtem a fejem, hogy ki lehet ez az ismerős, jól karbantartott öregasszony, majd olvastam a neten, hogy ez Lilu. Nem mintha annyira ismerném őt, de azért néha láttam a tévében, tudom, hogy legalább 30 éve szerepel a médiában.

lili1.jpg

    Megismételném, hogy nem a kora a probléma, hanem a kinézete, ami az utóbbi időkben a sok botoxolástól, plasztikázástól nagyon mesterkéltté vált, már nem is hasonlít a fiatalkori önmagához, és a kellő eredményt, a célt, amiért túlesett ezeken a beavatkozásokon - és esni is fog még néhányszor - sem érte el, mert ugyanúgy öregnek látszik, csak másképpen.

   A tengerpartos reklámban fehér hajjal kifejezetten öregasszonynak látszott, a mostani "szépség" reklámban a "kisimított" arcával és a sárgára mázolt hajával meg a vérvörös rúzzsal úgy néz ki, mint egy kiöregedett Madame a kupiban. Ráadásul agyon van sminkelve, ami nem tudom miért a szépség jele vagy mércéje? Az igazi szépségnek nem kell több kilónyi máz az arcára. Ha mégis kell, akkor az illető NEM szépség, csak azzá van maszkolva.

   Profi sminkesek bármilyen ronda férfiből is Marilyn Monroe-t vagy akárkit csinálnak, lásd Gálvölgyi, mint Isaura vagy Benny Hill számtalan női arca, vagy a Queen együttes régi klipjében a szőke lánykára sminkelt gitáros vagy dobos.

    Ami még szörnyen irritáló és elég ciki az, ahogyan ez az agyonsminkelt, agyonplasztikázott Lilu még oldalra is hajtja a fejét a végén vigyorogva, mintha egy bájos, hamvas kis leányka lenne! EZ PEDIG SZÖRNYEN NEVETSÉGES!!! Az ő korában és kinézetével bájos kisleányt játszani? Saját magát járatja le.

   Miért nem lehet a saját korával reklámozni a "szépséget", hiszen egy öreglány is lehet genetikailag és természetesen szép, egy minimum sminkkel és plasztikai beavatkozások nélkül?

   Értem én, hogy a Rossmann sminkeket akar eladni csúnya és/vagy öreg nőknek - akik azt hiszik, hogy Lilu "csak" a több kilónyi sminktől "szép" és nem a plasztikázástól, botoxtól -, és azok rohannak a boltokba ész nélkül vagyonokat költeni. Ahogyan a fogfehérítős fogkrémreklámok után is, mert elhiszik, hogy a reklámarcok milliókért megcsináltatott hófehér műfogsora egy 300Ft-os fogkrémmel elérhető.

     Mindent értek, de Lilut, mint a "szépség reklámarcát" egyáltalán nem értem.

Szólj hozzá

reklám szépség Lilu Rossmann reklám