DM-reklám - A változás bennünk kezdődik!
"It's a new day!" énekli, azaz üvölti egy nő a fülünkbe, ami állítólag sokaknak tetszik - nyilván nem operaénekeseken nőttek fel -, de most nem is ez a lényeg. Üdítő kivétel
ez a reklám a sok hímsoviniszta, nőket cselédekként - mint ideális és elfogadott női szerepkör - ábrázoló reklámok között. Ráadásul kivételesen jól van ábrázolva, megrendezve a mondanivalója.
Valójában a DM áruház termékeit akarja reklámozni nyilvánvalóan, hogy teremtsd meg saját magadat, végre legyél önmagad azáltal, hogy összeválogatod a saját ízlésed szerint a sminkektől kezdve a tusfürdőig mindent, amire ehhez szükséged van.
Aminek NAGYON örülök, hogy a légy önmagad itt hiánypótlóan párosul egy nagyon is létező jelenséggel, amikor is a középkorú nők nem képesek, nem mernek kilépni egy boldogtalan, megalázó házasságból anyagai vagy egyéb okok miatt.
Ebben a reklámban egy megkeseredett őszes hajú középkorú nő harcol saját magával (tényleg), aki el akarna költözni az érdektelen, semmit sem nyújtó férjétől, de egy rész saját magából mindig visszahúzza. Végre sikerül kilépnie az önmaga által teremtett, több évtizedes börtönéből, és kocsiba ülve, egy kicsit a sminkekkel felfrissítve egy boldog, szabad, határozott és magabiztos nőt látunk, aki saját maga akar már rendelkezni a saját életével, nem a gazdáját szolgálni tovább. Mondani sem kell, ez az "új" nő már külsőleg sem hasonlít a korábbi önmagára.
Nagyon tetszik, több nőnek kellene meglépnie ezt a lépést, és jóval korábban, vagy éppenséggel az lenne a legjobb, ha nem akarna fiatalon összeházasodni egy őt a sárba, konyhába, cselédségbe visszahúzó és ott tartó férfival!