Fahangú T-Com nagyi
Újabb félresikerült reklám a palettán
Értem én a célzást meg a szándékot. Ezúttal a T-Com Magenta állt elő egy újabb aspektusával az okostelefon előnyeit illetően, amelyben megmutatja, mennyire nincs szükség személyes, fizikai kontaktusra még a családtagok között sem, mert azt is tökéletesen helyettesíti egy okostelefon.
Erről úgy akarnak meggyőzni minket (már akit meg lehet), hogy jó ízléssel beraktak a reklámba egy szörnyen fahangú, rekedtes, tipikus agyoncigizett "hanggal" rendelkező nagyit (sajnos, kénytelen vagyok "hang"-nak nevezni, mert nincs más megfelelő kifejezés rá), aki altatódalt nyekereg az unokájának az okostelefonja segítségével a buszról, sorban állás közben, a gyógyfürdőben és akár még a vécéről is. Megteheti, mert a mobiltelefont akárhová magával viheti. Ugye, hogy érdemes felszerelkeznünk egy ilyen kütyüvel?
A hülye reklámokhoz soha nem lehet hozzászokni, de ez nem simán az. El nem tudom képzeli, ki lenne az a nagyothalló vagy botfülű gyerek vagy bárki, aki nagyi rekedtes mély fahangján hamisan és felettébb idegesítően elnyekergett "altatódalra" elaludna, vagy egyáltalán képes lenne elaludni??? És még naponta többször repetázni is belőle? Gőzöm sincs, de ha ez a való életben történne meg, a gyerekek alvás helyett felébrednének és félóráig bömbölve tiltakoznának a fülsértő nyekergés ellen.
Ha valakinek lenne bármilyen statisztikája arról, hogy a reklám hatására mennyivel nőtt az eladások forgalma, legyen kedves üzenetben küldje el nekem, hadd sírjak, zokogjak!
Persze, a statisztikából valahogy ki kellene hagyni a "jaj, de cuki a nagyi-unoka meg a baba-mama" szimbólumos manipulációs agymosáson átesett, "milyen megható, nosza, csináljuk össze magunkat" típusú, mindent ész nélkül megvásároló vevőket. Kíváncsi lennék, hogy nélkülük mennyien vásárolnak?